Minőségirányítási rendszerünk

image 1

A megrendelői igények magas színvonalú kielégítése érdekében, cégünk tulajdonosai elhatározták a minőségközpontú szolgáltatási tevékenység megvalósítását és az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer bevezetését.

Cégünk üzleti stratégiájában - a gazdaságos és eredményes működésen túl - kiemelkedően fontos a megbízó-centrikus teljesítés és szolgáltatás, így ennek megfelelően dolgoztuk ki minőségirányítási rendszerünket. A minőségirányítás magában foglalja az olaj-, gáz-, víz- és termálkutak működtetését, karbantartását, vegyi tisztítását és minden egyéb műveletet, melynek szabályozása, rendszerbe foglalása magasabb színvonalú működést és teljesítést biztosít számunkra és megrendelőink számára egyaránt.

A minőségirányítás legfontosabb elemei:

  • Tevékenységünk maradéktalanul elégítse ki a megrendelőink elvárásait és ezzel együtt feleljen meg a jogszabályi előírásoknak is.
  • A minőségpolitikában és minőség-célokban megfogalmazott célok teljesüljenek.
  • A Társaság minden tevékenysége jól áttekinthető, követhető, hatásos és hatékony legyen.
  • A minőségirányítási rendszerben a folyamatos fejlődés biztosított legyen.